Přidej recenzi k této soutěži

Průměrná soutěž, kterou nad průměr zdvihá jen krásný a prostorný sál.
Parket & Sál
parket je na tomto sále docela kluzký, ale co bylo v moci organizátorů, totiž zamést, to udělali. Takže bez výtky. Velikost parketu je dostatečná.
Šatny
Šatny jsou tady vždycky dobré a velké.
Organizace
To, že se pouští hudba ihned poté, co se vypne, je na českých soutěžích úplně normální. Už to ani nevnímám a ostatní páry také ne. V klidu si dojdou na místo a vůbec neřeší, že uteče dvacet vteřin skladby. Na zahraničních soutěžích je to tak, že se hudba vypne, jedna skupina odejde, druhá přijde, vedoucí soutěže spočítá páry na parketě a když je vše v pořádku, pustí se hudba. Já nevím, kam pořád všichni ženou. Druhým nedostatkem byla paní organizátorka, která chodila po chodbě a chtěla po párech, aby si daly pití a ručníky do šatny, že to na chodbě na stolečcích nevypadá hezky a že to jsou místa pro hosty. Takže jsme se neustále přesouvali sem a tam, běhat mezi tanci do šatny pro pití je nesmysl.
Více recenzí od Equus

Lukáš B. hodnotí jako tanečník pro rok 201217. December 01:19
Celkový dojem
Krásná soutěž v krásném sále. Ovšem našlo se pár věcí, které mě celkem hodně vadilo. Několik věcí zmínila již Hanka V., např. vysoké vstupné, uspěchanost soutěže... U tohoto bych se pozastavil. Soutěž se zdála být uspěchaná, ale ve skutečnosti nebyla, může na to DJ (nebo resp. organizátoři, kteří ho nijak nekorigovali). To že byly stejné skladby pro všechny skupiny bych ještě přežil, ale to že se hráli 2 miuty, to už mi celkem vadilo. Nehledě na to, že v B latině nás bylo 25 a byly dvě skupiny... neuvěřitelná mlata, a opět dvouminuté skladby. Kdyby se udělali skupiny 3 a hrálo se to tak nějak tu minutku a půl, byly by spokojené jak páry, tak porotci. Takže hlavně kvůli DJ dávám jen tři hvězdičky. To že bylo v sále narváno, s tím se bohužel nedalo nic udělat. Alespoň kladně hodnotím to, že se po dopoledním bloku v sále vyvětralo.
Parket & Sál
Velikostně tak akorát, celkem dost klouzal.
Šatny
Skvělé, prostorné, stojany na obaly na šaty, stoly, židle, všude plno zrcadel.
Organizace
Většinu jsem vytknul v prvním bodě. Líbila se práce moderátorů a že vše krásně odsýpalo.
Více recenzí od Lukáš B.

Hanka V. hodnotí jako divák pro rok 201216. December 16:54
Celkový dojem
Jako divák hodnotím soutěž obecně kladně. Nicmémě mám i pár výhrad: 1. Nelíbilo se mi (hlavně u standardu dospělých), že jen co hudba dohrála, pánové ani nestačili vytočit své partnerky do klaněčky a už se pouštěla hudba pro další skupinu, takže mezi klanějící se páry se hrnuly páry další. Bylo to tak nesmyslně uspěchané (byl skluz? nevím...), na mě jako na diváka to působilo hekticky, rušivě. 2. Hudba se mi líbila, ale proč musela znít jedna skladba pro všechny skupiny? Slyšet ve čtyřech po sobě jdoucích skupinách stejnou skladbu je celkem nuda. 3. Vstupné 200 Kč se mi zdálo přemrštěné. Chápu, že uspořádat soutěž není žádná levná sranda. Netuším, kolik zmiňovaní sponzoři přispěli... Ale pokud (na ISIC) na Prague Open zaplatím 250 Kč za cca 10 hodin opravdu hodně dobrého mezinárodního tancování, tak 200 Kč za cca 5 hodin ne úplně špičkového českého tancování, při vší úctě k soutěžícím, mi přijde už docela dost. Zvlášť s ohledem na nabízený divácký komfort (hlavně nerušený výhled na parket), který byl v hodnocené soutěži nesrovnatelně horší. A to i ve srovnání s dalšími soutěžemi (nemám zase tolik srovnání), např. v Kladně, kde byla mimo jiné i pohárová soutěž, byl vstup myslím 100 Kč (+-), a to s celkem luxusním výhledem. Je to sice nádherný sál (a jistě ne levný), ale tohle už bylo fakt dost. Chudáci rodiče juniorů.
Parket & Sál
Sál krásný, parket jako divák neposoudím - stránka mě nutí dát nějaké hvězdičky...
Šatny